Jag är i USA!

Det är fortfarande några få som tittar in på denna blogg lite då och då, och det är roligt. 
 
Nu är jag i alla fall i USA igen! Kom till värdfamiljen i eftermiddags. Åkte med SAS, och mellanlanda i Köpenhamn. Resan dit gick bra, men sov inte så mycket. Tittade på tre långfilmer istället. 
Jag tog en taxi från flygplatsen eftersom inegn av mina värdföräldrar hade hunnit komma hem från jobbet än. 
S blev jätteglad när han såg mig, och jag fick en stor kram. E var lite blyg till en början, men det gick över ganska fort. Vid middagen så ville hon först sitta i mitt knä istället för på egen stol, och det ser jag som ett gott tecken. E var ju bara 1,5 år när jag var här förra året, så hon kommer såklart inte ihåg mig lika bra som S gör. Att hon var lite blyg i början var självklart förståeligt, men det var roligt att det släppte så fort. Innan barnen skulle gå och lägga sig så fick jag kramar av både S och E, och sen kort därefter så ritade S en liten teckning till mig som han sköt under min dörr, där det stod: I <3 YOU.
 
Jag har inte riktigt bestämt var jag ska hitta på under dessa dagar riktigt än, men hittar alltid på något... Jag stannar till den 18 juni, och kan gissa att de dagarna kommer bestå av mycket lek och gos med barnen, umgås med hela värdfamiljen, shopping, en och annan cheesecake, och så ska jag försöka åka någonstans där jag inte har varit än! 
 
Imorgon så ska jag sova tills jag vaknar och ställa om mig till USA/Washington-tid, och sen på eftermiddagen ska jag ta hand om barnen tillsammans med deras mormor. 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: