Matchningen under jul och nyår

Nu har matchningen i Meadowbrook, Pennsylvania försvunnit från min profil.
Jag kände ganska direkt när jag läste deras profil att det inte var familjen för mig.
Nu under julhelgen har kontoret i Stockholm varit stängt, vilket det även kommer vara under nyårshelgen tror jag.
Men jag hoppas att jag får en ny matchning efter nyårshelgen, om jag inte får en redan nu under mellandagarna.
Men efter nyår så hoppas jag att jag får en ny matchning, och att det är en familj som hör av sig.
Det skulle vara roligt om någon familj hörde av sig, och som även jag vill prata med. 
Av alla matchningar jag har haft hittills, så är det faktiskt inte så många av dem som jag har känt direkt att, dem vill jag verkligen prata med och att det kunde vara den perfekta matchningen för mig. Det har varit några stycken som jag har känt så med. 
Så jag hoppas att även jag får den perfekta matchningen för mig, snart. 
Mitt preliminära avresedatum är 16 januari, vilket är för kort tid för att få kunna åka iväg då. Men om jag får en bra matchning, så hoppas jag att jag kanske får åka i februari-mars.  





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: