Match #16



Fick min sextonde match idag.

Familjen bor i: Chestnut Hill, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 10 år, Flicka 6 år.

Chestnut Hill är en stadsdel i Philadelphia. Det tar 25 min att åka till Philadelphia.
Det finns normalt många andra au pairer i området. Det finns också många skolor och andra ställen att läsa kurser. De bor i ett mycket vänlig grannskap - och det lätt att träffa nya människor.
De beskriver deras hem som ett varmt, tryggt och kärleksfullt hem.
Några intressen som familjen har är klassisk musik, vandring, mat, simning, cykling, läsa och skidåkning.
På fritiden så brukar de ta utflykter i området eller gå till zoo.
De har ofta playdates för barnen eller har vänner över på middag med barn. De älskar att vara hemma på helgerna och ha en avkopplande stund, eftersom i veckorna är de oftast mycket upptagna.
Au pairen jobbar måndag-fredag. Måndag, onsdag och fredag jobbar au pairen ca tio timmar. Och onsdagar och fredagar jobbar au pairen ca sex timmar.
Barnen är i skolan från 8:00-15:30, och au pairen hämtar barnen vid skolan.
Au pairen har sitt eget rum. Hon har ett eget badrum tvärs över hallen, kabel-TV i rummet, och egen telefonlinje.
I au pairens rum finns även en queen-size säng, bord, stol och garderober.
De har hundar.

Det står inte så mycket om den här familjen i deras profil.
Så ringer dem, så skulle jag vilja veta mer om dem.
Om det inte har ringt efter nyår, så ringer jag till kontoret i Stockholm och säger att jag är intresserad av att prata med dem. Har de inte hört av sig efter några dagar igen, så ringer jag och ber om en ny matchning.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: