Hoppas på en ny matchning

Idag har matchningen i Boothwyn, Pennsylvania försvunnit från min profil.

Jag ringde till CC kontoret i Stockholm idag, och frågade om åldern på barnen.
Jag har över 250 timmar barnerfarenhet, och för att åka som au pair med CC så måste man ha minst 200 timmar barnerfarenhet. Men för att ta hand om barn under 2 år så måste man ha 200 timmar barnerfarenhet med barn under 2 år. Och det har inte jag.
Så därför ringde jag och frågade hur jag kunde få en matchning med en familj där ena barnet bara var 7 månader. Hon jag pratade med undrade också hur det kunde ha blivit så, och trodde att det måste ha blivit ett misstag med matchningen. Men det var bra att jag hade upptäckt det och ringde och sa till.
Så nu hoppas jag på en ny matchning.
Jag hoppas att jag får en matchning som även vill prata med mig, för jag vill gärna prata med någon familj.
Jag har haft 9 matchningar hittills, och det är ingen som har hört av sig än. Så jag hoppas verkligen att nästa matchning hör av sig.





Gabrielle

Lycka till! Är också i matchningsprocessen just nu, så jag hoppas också på att hitta min familj snart :)

Kommentaren skrevs den: 2011-11-01 09:31:14
Din blogg/hemsida: http://aupairerna.blogg.se/
Elisabet

Tack! Lycka till du med!

Kommentaren skrevs den: 2011-11-02 00:30:29
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: