Match #2



Fick min andra match idag.

Familjen bor i: Evergreen, Colorado.
Familjen: Mamma och tre barn.
Barnen: Pojke 9 år, Flicka 7 år, Flicka 5 år.

Den närmaste större staden är Denver. Det tar ca 30 minter att åka dit.
Det är en mycket aktiv familj. De älskar sport, och att vara utomhus.
Sporter och aktiviteter som barnen gillar är hockey, fotboll, skidåkning, dans och teater.
De är mycket aktiva barn, och älskar att lära sig nya saker.
Alla aktiviteter ligger i området där de bor, i fjällen.
De bor i ett mycket sammansvetsat grannskap och gemenskap.
Det finns ett starkt Cultural Care nätverk i området, det finns parker, vandringsleder, Mounatin Ski städer, shopping, restauranger, simning, högskolor och en mängd urbana aktiviteter bara 30 minuter bort.
De två äldsta barnen går i skolan, och det yngsta barnet går halvdagar på dagis.
När de inte är i skolan så gillar de att gå till parken och till zoo. Gillar även att gå till biblioteket och play dates.
På sommaren tycker barnen om att bada, zoo, akvarium, parken, ridning, cykla, vandra, leka med vänner.
De har en hund.
Familjen har haft au pairer tidigare.
De vill att au pairen ska bli en del av familjen.
Barnen blir mycket fäst vid sin au pair, och gillar att vara med au pairen.

Har en lite bättre känsla med den här matchen men ändå inte att; dit vill jag absolut åka!
Staten Colorado vet jag inte så mycket om.
Mycket berg, slätter och raviner.
Störe delen av södra klippiga bergen ligger i Colorado.
Jag vill prata med den här familjen först innan jag bestämmer mig hur jag ska göra, så jag hoppas att de ringer.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: