Match #3



Fick min tredje match idag.

Familjen bor i: Denver, Colorado.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 4 år, Pojke 1 år.

Denver är huvudstaden i Colorado. Det är även den stad i Colorado där det bor flest invånare.
De bor i en fin stadsdel i ett centralt läge.
Det finns tillgång till kulturella evenemang i hela storstadsområdet, inklusive ett Performing Arts Center centrum som erbjuder turnerande broadway föreställningar, musikaler, etc. Andra evenemang centra (som Pepsi Center) erbjuder konserter och professionella sportevenemang.
Denver är också en blandad befolkning så många kulturer kan hitta antingen butiker eller stadsdelar tillägnad en viss kultur. Till exempel finns det polska marknader och områden som är kända för ett brett urval av
vietnamesiska restauranger.
Båda barnen går på dagis.
De vill gärna att au pairen följer med på familjens utflykter, speciellt utomhusaktiviteter och när de är uppe i bergen.
De har en lägenhet uppe i bergen och de försöker ta weekendresor där uppe när de har tid.
Några intressen som familjen har är politik, läsning, konst, djur och friluftsliv.
På fritiden så brukar de gå till parken, zoo, och umgås med familj och vänner.
De har katter.

Barnen är i den åldern som jag har tänkt lite på tidigare.
De som jag har läst om verkar bra. De verkar vara en trevlig och öppen familj.
Eftersom det inte står så mycket om vad au pairens uppgifter är, så vill jag gärna prata med familjen.
Men av de jag har läst, så har jag en bra känsla av den här familjen. Hoppas de hör av sig.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: