Funderingar om match #1

Har idag pratat med kontoret i Stockholm.
Om match #1, hur jag ska göra med matchen, om jag vill ha en ny match, om jag ska prata med dem eller ej.
Vi kom fram till att hon skulle skriva upp att jag kunde tänka mig att prata med dem.
Hon jag pratade med rekommenderade att man skulle prata med den första familjen. Det är absolut inte bindande att prata med familjen, och man får samtidigt öva på att prata engelska, och öva på att ställa frågor.
Det är också en bra övning inför framtida matchningar, att man har pratat med andra familjer innan, så att man blir lite mer säker på att prata engelska och blir mer bekväm med att ställa olika frågor till familjerna.

Tror inte att det här är familjen för mig, men ger dem en chans innan jag ber om en ny matchning.
Familjen verkar trevlig och det jag har läst om dem i deras profil verkar bra, men det känns inte bara som familjen för mig.
Har de inte ringt tills på fredag, då ringer jag och ber om en ny matchning.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: