Match #1



Idag fick jag min första match...

Familjen bor i: Wynnewood, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma, och två barn.
Barnen: Flicka 14 år, Flicka 12 år.

Den närmaste större staden är Philadelphia.
Några av mina uppgifter skulle vara att skjutsa flickorna till och från skolan, och till olika aktiviteter.
Laga mat till flickorna när föräldrarna inte är hemma, se till så att flickornas kläder är tvättade, hjälpa till att städa deras rum.
Och hjälpa till att hålla huset rent och snyggt.
Kommer inte att jobba helger.
Jag har tillgång till en fin bil för lokal körning.
De bor i ett vackert område med ett stort antal sociala och kulturella möjligheter.
Det finns många andra au pairer och studenter (amerikanska och utländska) i området.
Det finns många museer, konstgallerier, kaféer, sportarenor, musikställen, dansklubbar, köpcentrum, restauranger, biografer m.m i området och i staden Philadelphia.
Vill man så kan man ta bussen till New York City, som tar ca 1½ timme, och till Washington DC tar det ca 2½-3 timmar.
Familjen har haft många au pairer tidigare.

Av det som står om familjen i deras profil så verkar det vara en trevlig familj.
Vi har en del gemensamma intressen, som musik och film.
Staten Pennsylvania vet jag inte alls så mycket om.
Jag får vänta och se om hör av sig.
Jag ska fundera nu över helgen hur jag vill göra med den här matchen.
Har de inte hört av sig tills på måndag så ringer jag till kontoret i Stockholm och berättar hur jag vill göra.






Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: