Match #45



Igår fick jag min fyrtiofemte match.

Familjen bor i: Bala Cynwyd, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Pojke 16 år, Pojke 14 år, Pojke 12 år.

Den närmaste större staden är Philadelphia. Det tar 15 minuter att åka dit.
Det finns många kulturella och sociala möjligheter i Philadelphia-området - museer av alla slag, konserter, professionell idrott, och andra organisationer att ansluta sig beroende på au pairens intressen. Au pairen kommer alltid att vara välkommet att följa med på familjeaktiviteter. Det finns många andra au pairer i området.
Barnen åker till skolan kl. 8.00. De kommer hem från skolan kl. 15.00.
Några intressen som familjen har är familjeutflykter, ridning, cykla, se på filmer, gå på stranden och besöka släktingar. Några intressen som barnen har är videospel, dator, utomhusaktiviteter, skateboard, surfing, cykling.
De har hundar.

Jag har lite blandade känslor till den här familjen.
Jag gillar deras profil, men jag vet inte hur jag skulle känna att vara au pair till tre pojkar som nästan är tonåringar.
Men som med alla andra matchningar så ger jag dem en chans. 

Mitt preliminära avresedatum är nu 4 juni.

 





Maja

Hur går det??:)

Kommentaren skrevs den: 2012-04-28 19:20:28
Elisabet

Maja: Jag har en ny matchning just nu. Några timmar efter att match #46 försvann från min profil, så fick jag en ny matchning.

Den är en familj med två barn. Familjen bor i Bedford, NY. Det känns som en av de bästa matchningar jag har haft.

Läs mer i mitt senaste inlägg.

Kommentaren skrevs den: 2012-04-28 21:30:23
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: