Update Match #39

Igår ringde jag till Stockholmskontoret och berättade att jag hade bestämt mig för att släppa matchningen.

Jag bestämde mig för att släppa den här matchningen, för jag hade flera funderingar om den här matchningen, och kände ganska på en gång att det här var inte den rätta familjen för mig. Men jag gav dem en chans. Och jag funderade också under kvällen om funderingarna jag hade till den här famijen, och tog beslutet att jag skulle släppa den här matchningen och fokusera på nästa matchning.

Jag pratade med Victoria, och hon frågade om jag ville sätta en maxgräns på ålder på barnen i matchningarna. Vi besämde tillsammans att det skulle jag inte göra. Det beror helt på familj till familj.

Pappan i familjen skickade ett mail till mig i torsdags, och det svarade jag på idag.
Jag skrev att jag hade tackat nej till dem, men om de fortfarande var intresserade att prata med mig, så kunde vi göra det. Och jag önskade dem lycka till och att de hittar den rätta au pairen för dem.
Jag fick svar tillbaka där han skrev att det gjorde ingenting, och tackade mig för att jag svarade på mailet.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: