Update Match #40

Jag fick match #40 i fredags kväll, och eftersom Stockholmskontoret var stängt så kunde jag inte ringa och säga att jag var intresserad av att prata med dem.
Matchningen har varit kvar på min profil hela helgen, men när jag kollade i morse så var den borta.
Jag ringde till Stockholmskontoret idag och frågade om familjen hade tackat nej till mig eller om matchningen hade tagits bort automatiskt efter 48 timmar, eftersom ingen hade hört av sig.
Vad hon kunde se så hade matchningen försvunnit automatiskt.
Hon sa att hon kunde följa upp matchningen och kolla om de var intresserade. Och det vill jag, för jag gillar verkligen den här matchningen och skulle gärna vilja prata med dem.

Så nu får jag se om jag blir matchad med den här familjen igen eller om jag får en ny matchning.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: