Match #76

 
Igår fick jag min sjuttiosjätte match.
 
Familjen bor i: Owings Mills, Maryland.
Familjen: Pappa, Mamma och två, snart tre barn.
Barnen: Flicka 3 år, Flicka 2 år, bebis, beräknad födsel mars 2013.
 
Den närmaste större staden är Baltimore. Det tar ca 30 minuter att åka dit.
 
Den här familjen behövde en au pair som hade erfarenhet av att jobba med barn med speciella behov, och det har inte jag. Därför valde jag att släppa den här matchningen.
 
Mitt preliminära avresedatum är nu 24 september.




Anna

Vad för speciella behov?

Svar: För att inte säga för mycket så, ena dottern hade en speciell hörapparat och föräldrarna ville gärna att au pairen hade erfarenhet av en sådan, och visste hur den fungerade.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-08-16 20:59:54

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: