Match #77

 
Igår fick jag min sjuttiosjunde match.
 
Familjen bor i: Tipp City, Ohio.
 
Tyvärr försvann matchningen från min profil innan jag hann läsa igenom den.




ellen

Ge inte upp! Hoppas du kommer iväg, du har viljan! Kanske dags att anmäla dig till en annan förmedling? För att få större chanser...

Svar: Jag ger inte upp! Jag har funderat en del att anmäla mig till en till organisation, i så fall till SI, och jag har även pratar med Stockholmskontoret om det. Det vill ju gärna att man åker med dem, men mest vill de att man ska komma iväg som au pair. Och eftersom matchningsprocessen för mig har tagit längre än vad jag hade räknat med, så rekommenderade de också att jag skulle kunna anmäla mig till en till organisation för att få större chanser att åka iväg som au pair till USA. Läs mer om samtalet i inlägget: Lite trögt just nu. Jag ska vänta till slutet på augusti, och har ingen matchning hört av sig, då ska jag anmäla mig till SI också.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-08-17 21:20:31
Din blogg/hemsida: http://dream-live-remember.blogspot.com

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: