Match #78

 
Idag fick jag min sjuttioåttonde match.
 
Familjen bor i: Ashburn, Virginia.
Familjen: Pappa, Mamma och ett barn.
Barnet: Flicka 2 månader.
 
Den närmaste större staden är Washington DC. Det tar 45 minuter att åka dit.
 
Jag gillar verkligen den här matchningen.
Jag fick ett mail från mamman i familjen där de stod att de hade hittat min profil på Cultural Care Au Pairs hemsida, och att de var intresserade att prata med mig.
Hon undrade om jag hade tid att prata över Skype någon gång under helgen.
Jag svarade på mailet och sa att gärna pratade mer med dem. Så får se om de hör av sig igen om vilken tid som passar dem bäst.




Katarina

Önskar dig ett STOOOORT lycka till =D

Svar: Tack så mycket! :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-08-18 19:24:25
Jenny

Hoppas verkligen att detta är din perfekta matchning! Ser fram emot en uppdatering :)

Svar: Det hoppas jag också. Jag har precis avslutat mitt första Skype-samtal med dem, och det gick bättre än vad jag trodde. Ska precis skriva ett inlägg om samtalet, och hur det gick. Läs mer där.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-08-19 20:31:28
Din blogg/hemsida: http://jennysusa.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: