Match #10

 
Igår fick jag min tionde match.
 
Familjen bor i: Thornton, Colorado.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Pojke 2 år, Flicka 4 år, Flicka 8 år, Flicka 10 år.
 
Den närmaste större staden är Denver. Det tar 20 minuter att åka dit.
Det tar ca 35 minuter att åka till Boulder.
 
Den här matchningen har nu försvunnit från min profil.




Anonym

Alltså det är jättesvårt att ens få en familj att höra av sig om man inte har en video! Så om du inte har det, gör en!! Det tog jättelång tid för mig att göra en video och därför skjöts min resa upp en månad! Satsa på videon!!

Svar: Jag håller på att göra en video, jag hoppas att jag ska hinna göra den klar om några dagar.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-12-14 02:57:16

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: