Match #9

 
Igår fick jag min nionde match.
 
Familjen bor i: Campbell, California.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 2 år, Flicka 6 månader, Flicka 6 månader (tvillingar).
 
Den närmaste större staden är San Jose. Det tar 10-15 minuter att åka dit.
Campbell ligger ca 1 timme söder om San Francisco.
Den äldsta flickan går i förskolan två gånger i veckan.
Mamman i familjen är en "stay-at-home-mom", hemmafru.
Familjen kommer ifrån Sverige, men har bott i USA de senaste fyra åren.
 
Jag gillar den här matchningen.
Det enda som jag funderar på är att det är tre barn som är så små. Men annars gillar jag verkligen den här matchningen.
 
Igår kväll så fick jag ett mail från värdmamman där de stod att hon hade fått min kontaktinformation via CC, och att hon gärna ville prata med mig. Och hon undrade vilken tid som skulle passa mig bäst.
Jag mailade tillbaka, och vi bestämde att vi skulle skypa idag kl.19.




Louice

Tycker det låter som en riktigt bra matchning, OM du kommer bra överrens med mamman! Måste verkligen komma bra överrens eftersom att hon är en stay at home mom. Och var noga med att prata en hel del om hur det skulle funka med att hon är hemma, hur dina timmar skulle se ut varje dag. Mycket blöjbyten skulle det också bli, haha :) Verkar dock vara en rätt nice matchning, speciellt området... Lycka till!

Svar: Jag avslutade precis skype-samtalet med värdmamman...Och som du säger, man måste komma bra överens med mamman för att det ska fungera. Tack!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-12-07 18:42:31
Din blogg/hemsida: http://vaknadeuppinorrland.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: