Update Match #9

Igår fick jag besked...
 
Och tyvärr så bestämde sig för att välja någon annan tjej som deras nya au pair.
 
Jag fick mail från värdmamman igår. Och jag såg att det stod Besked.
Jag fick en massa tankar i huvudet. Har de valt mig eller inte? Om de valde mig, ska jag tacka ja eller inte?
 
Jag tyckte att båda skype-samtalen jag hade med dem gick bra, och barnen var så gulliga och söta.
 
Sen öppnade jag mailet...och då stod det, att efter långa diskussioner så hade de valt att erbjuda en annan tjej att bli deras nya au pair. Hon önskade mig lycka till, och trodde att jag skulle bli en bra au pair i en annan familj.




Hanna

Vad tråkigt! Men eftersom du inte var helt säker på om det kändes bra med den familjen kanske det var för det bättre :)

Svar: Jag tycker också det var tråkigt...men som du sa, jag var lite osäker till den här familjen. Hade de velat ha mig som deras nya au pair, då skulle jag ta det beslutet då, men nu behöver jag inte fundera om jag skulle ha tackat ja eller nej...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-12-13 13:19:19
Din blogg/hemsida: http://hannatselin.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: