Australien?

Ringde till CC kontoret idag, och hade lite funderingar.

Jag har laddat upp en ny video, men den syns inte på min profil än.
De berättade att Boston-kontoret alltid kollar igenom alla nya videos innan de godkänns, och läggs upp på profilen. Att det kunde ta någon dag, men fanns den inte uppladdad på min sida imorgon, så skulle de ringa till Boston-kontoret och fråga varför den inte blir uppladdad.
Jag var inte direkt nöjd med den jag hade innan. Den videon som jag har laddat upp nu känner jag mig mycket nöjdare med.

Sen undrade de om jag var intresserad av att matchas med familjer i Austarlien.
För det var några familjer från Austarlien som hade kollat på min ansökan.
Och visst är jag det. Jag skulle vilja åka till Austarlien också.
Jag har tänkt på det innan jag ansökte till Cultural Care Au Pair, att jag ville vara au pair i USA. Men att jag också funderade på att även åka som au pair till Austarlien. Efter USA kanske.
Så mitt första mål är såklart att bli matchad med någon familj i USA och att åka som au pair till USA.
Och att kanske åka som au pair till Austarien efter min tid i USA.
Men får jag en matchning från Australien, och de kontaktar mig. Då tänker jag överväga det då.
Så vem vet, jag kanske åker till Austarlien som au pair.
Men som sagt, helst USA först eftersom det har varit en av mina drömmar i många år.

På onsdag ska jag ha en ny engelskaintervju. Och jag hoppas då att jag kan höja mitt betyg. Ju högre betyg man har desto bättre är det. Och desto större fördel har man. Betyg: 4-7. Där 4 är att man kan förstå och prata engelska. Har nu 5. Det är bra, men de tror att jag skulle kunna få ännu bättre. Allt för att stärka min ansökan ännu mer.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: