Match #22



Idag fick jag min tjugoandra match.

Familjen bor i: Crystal Lake Park, Missouri
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 8 år, Pojke 5 år.

Den närmaste större staden är St Louis. Det tar 20 min att åka dit.
I St Louis finns teater, museer, parker och jazzklubbar.
St Louis har också deras eget NFL och MLB teams som kallas Rams för fotboll och Cardinals för baseball.
De presenterar ett utmärkt tillfälle för någon att förstå indiska kulturen i samband med en amerikansk inställning. 
De älskar att äta olika sorters mat och de känner sig lika bekväm med västerländska filmer och musik som med indiska filmer och musik.
På helgerna så brukar de gå till någon park, museum, eller till zoo.

Det här känns inte som familjen för mig. Ska ringa till kontoret imorgon och be om en ny matchning.
Känner att jag vill satsa på en ny matchning på en gång, istället för att vänta några dagar. När jag känner ganska direkt att det här är inte familjen för mig.
Hoppas på en ny matchning som känns bättre.

Mitt preliminära avresedatum har nu ändrats till 19 mars.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: