Match #71

 
Igår fick jag min sjuttioförsta match.
 
Familjen bor i: Summit, New Jersey.
Familjen: Pappa, Mamma och fyra barn.
Barnen: Pojke 5år, Pojke 4 år, Pojke 2 år, Pojke 1 år.
 
Den närmaste staden är New York City. Det tar 50 minuter att åka dit med tåg.
 
Det måste ha blivit något misstag med den här matchningen, för i min profil har jag skrivit att jag vill ta hand om max 3 barn.
Jag skickade ett mail till Cultural Care Operations Team igår kväll, där jag skrev att jag ville ha en ny matchning.
Jag gillade deras profil, men jag skrev att jag tycker att 4 barn känns för mycket för mig. Att jag vill ta hand om 1, 2 eller max 3 barn.
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så fyller jag år snart. Idag är det precis en vecka tills jag fyller år, och det som jag önskar mig allra mest just nu, är att jag ska hitta den rätta värdfamiljen.




Ninni - Guide hos Fritidsresor

New Jersey är de bästa stället :D
Jag bodde ca 40 min från Summit.

Lycka till med allt. Jag hoppas att du hittar den rätta familjen snart.

Svar: Var det länge sen du var au pair? Trivdes du bra hos din värdfamilj? Hur gamla var barnen du tog hand om? Vad finns det att göra i New Jersey?
Tack! Jag hoppas också att jag hittar den rätta värdfamiljen snart!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-07-22 17:46:38
Din blogg/hemsida: http://ninniandersson.blogg.se
Ninni - guide hos Fritidsresor

Jag åkte 5 oktober 2009 och kom hem 29 oktober 2010. Man kan göra allt i NJ. De är nära till och de finns massa att upptäcka.
Jag tog hand om två tjejer. De var 4 och 6 när jag kom. Jag hade världens bästa världfamilj och vänner. Jag längtar seriöst tillbaka varje dag. Jag har som mål att åka och hälsa på i oktober.

Har du ngr spec önskemål när de gäller din familj?

Svar: Jag har väl inte direkt några speciella önskemål...Men jag skulle gärna vilja vara au pair till yngre barn. Det är väl det jag har tänkt på mest. Annars har jag väl inte några speciella önskemål direkt. Jag har en bild i huvudet hur jag vill att min värdfamilj ska vara, och antal barn, men man ska ju inte tänka på det så mycket har jag hört... För det blir inte alltid som man har tänkt sig...Man kan ha en bild hur man vill att det ska vara, men den matchningen som känns rätt sen, inte alls blir så. Jag har inte skrivit så mycket om det i bloggen, hur jag vill att min perfekta matchning skulle vara, ska jag göra det?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 17:16:07
Din blogg/hemsida: http://ninniandersson.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: