Update Match #65

Vi bestämde i torsdags att de skulle ringa i fredags, men det gjorde inte det, och de har inte hört av sig än. 
 
USAs nationaldag är ju om några dagar, 4 juli, så det kan vara en anledning till att de inte har hört av sig, men jag tycker det är lite konstigt att de inte har hört av sig än, när vi bestämde att de skulle ringa i fredags. 
 
Jag ringde till Stockholmskontoret om det idag, att de inte har hört av sig, och hon skulle skicka mail om det till hennes kollegor på Bostonkontoret, så får jag se vad som händer. Om de vill fortsätta vara matchade eller inte.
 
Jag ger det någon dag, och har de inte hört av sig, då tänker jag släppa den här matchningen.
 
Mitt preliminära avresedatum är nu 13 augusti.




Anonym

Hänt något nytt??:)

Kommentaren skrevs den: 2012-07-04 20:39:27
Elisabet

Anonym: Nej, det har det inte. Matchningen är kvar på min profil, men de har inte hört av sig. Eftersom det är USAs nationaldag idag, så väntade jag några extra dagar ifall de skulle höra av sig. Men jag ska ringa till Stockholmskontoret imorgon och be om att få släppa den här matchningen.

Kommentaren skrevs den: 2012-07-05 01:55:54
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: