Match #33



Idag fick jag min trettiotredje match.

Familjen bor i: Washington, DC.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 10 år, Pojke 8 år, Pojke, 4 år.

Familjen bor i USAs huvudstad Washington, DC.
De beskriver det sociala och kulturella möjligheterna i Washington som bokstavligen oändliga. Detta är Washington, DC, landets huvudstad!!
Alla barnen är i skolan tills kl. 15.00. Mamman eller pappan lämnar och hämtar barnen från skolan.
Ett intresse som familjen har är sport. Alla i familjen älskar sporter, med undantag av dottern i familjen. Hon gillar mer lugnare aktiviteter som låtsaslekar "pretend play", och rita och måla.
Familjen kommer att uppmuntra alla de stora saker som DC har att erbjuda, och inkludera au pairen i så mycket av familjens aktiviteter som hon skulle vilja vara med i.
De har hundar.

Jag har blandade känslor till den här familjen.
Barnen är lite äldre än vad jag har tänkt på tidigare, men jag gillar deras profil.
Sen undrar jag lite varför de behöver en au pair? Barnen är i skolan tills kl. 15.00, och föräldrarna både lämnar och hämtar från skolan.
Men jag skulle gärna vilja veta mer om den här familjen.
Jag har skickat ett meddelanade till mamman på facebook. Som jag hoppas att jag får svar på.
Jag ska också ringa till Stockholmskontoret imorgon, och säga att jag gärna skulle vilja prata med den här familjen.
  
Mitt preliminära avresedatum är nu ändrat till 30 april.




Anonym

Hört ngt?:D Svarade mamman på meddelandet på Facebook?:) Vad skrev du?:)

Kommentaren skrevs den: 2012-03-23 16:28:04
Elisabet

Svar: Jag har inte hört något från match #33. Mamman svarade aldrig på mailet jag skickade på facebook.

Jag skrev att jag gillade deras profil och att jag gärna skulle vilja prata med dem.

Och gav dem min mail och skype-namn.

Men tyvärr så hörde de aldrig av sig.



Jag har nu en ny matchning.

Kommentaren skrevs den: 2012-03-23 21:14:59
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: