Match #29



Idag fick jag min tjugonionde match.

Familjen bor i: Coto de Caza, California.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Pojke, 13 år, Flicka 2 år, Pojke, 2 år (Tvillingar).

Den närmaste större staden är Rancho Santa Margarita. Det tar 5 min att åka dit.
Rancho Santa Margarita erbjuder mycket shopping, en sjö, biograf, etc.
Det är 2 miles till flera shoppingcenter och det tar ca 20 min att åka dit.
De bor ca 25-30 minuter med bil från Laguna Beach och Dana Point.
Familjen bor i ett stort bostadsområde, och det finns flera familjer i området som har au pairer.
De beskriver sig själva som en rolig, avslappnad familj som vill välkomna någon från en annan kultur för att bredda vår kunskap om världen, såväl som deras barn. De vill erbjuda deras barn en möjlighet att exponeras för andra kulturer, och skulle älska att välkomna någon i deras familj att inte bara hjälpa till med dagliga barnomsorg uppgifter, men att också skapa ett varaktig band med barnen.
Några intressen som familjen har är vandring, titta på film, spela spel, gå till parken.
De gillar att vara ute, eller bara tillbringa tid hemma eller på gården med barnen.
De älskar att komma ut ur huset när de kan. De älskar också att äta ute som en familj.
Familjen är glada över tanken på att barnen lära känna en annan kultur. De skulle älska att laga rätter från au pairens hemland, och de skulle uppmuntra barnen att lära sig au pairens modersmål.
Dessutom kommer de att göra deras bästa för att visa au pairen nya och annorlunda saker i deras stad, och visa platser som de åker på semester till, så att au pairen får uppleva USA så mycket som möjligt. 
De kommer också att hjälpa au pairen med engelska om hon känner att hon måste bli mer kunnig.
Föräldrarna söker en au pair som kommer att älska deras barn och skapa ett band med dem, inte bara vara med dem och leka med dem under arbetstid. 
Den äldsta pojken går i skolan, tvillingarna är hemma med au pairen.
Föräldrarna har varierande arbetstider, så au pairen kommer därför också ha varierande schema.
Au pairen kommer inte att ha en typisk arbetsvecka (mån-fre) och ledig helg. Utan det kommer att ändras beroende på föräldrarnas scheman.
De har hundar.

Jag gillar verkligen den här matchningen.
Det verkar vara en aktiv familj som tycker om att göra olika saker.
Av de som står om dem i deras profil, så stämmer mycket av det överens med det som jag söker hos min värdfamilj, och vi har flera gemensamma intressen.
Det här är en av de bästa matchningarna som jag har fått, den som mest har stämt överens med det som jag söker hos min värdfamilj.
Så jag hoppas verkligen att den här familjen hör av sig.
För magkänslan jag har just nu efter att jag har läst om den här familjen, så känns det väldigt bra.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: