Update Match #47

Match #47 försvann från min profil i söndags kväll. 
Jag gillade match #47 jättemycket.
Jag ringde till Stockholmskontoret igår, och frågade om matchningen hade försvunnit från min profil automatiskt eller om familjen hade tackat nej till mig. Matchningen hade försvunnit automatiskt efter 48 timmar. Jag sa till henne jag pratade med att jag verkligen gillade match #47, och om det gick så ville jag verkligen bli matchad med den familjen igen. Hon skulle meddela det till kontoret i Boston att jag gärna ville bli matchad med familjen igen.
Jag skickade ett mail till Bostonkontoret i fredags, och fick svar igår. Där stod det att matchningen nu hade blivit släppt från min profil, och att jag nu var tillgänglig för matchningar med andra värdfamiljer.
Jag skickade ett mail tillbaka och skrev att om familjen var intresserade, så ville jag gärna bli matchad med den familjen igen. Det mailet har jag inte fått något svar på än. Jag skickade mailet igår, och jag fick ett automatsvar att jag skulle få svar på mailet inom 24-48 timmar. Så jag hoppas jag får svar snart.

Jag har inte fått något svar på meddelanden jag skickade till pappan och mamman på facebook.
Jag har skickat ett nytt meddelande till både pappan och mamman på facebook. Får se om jag får något svar.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: