Match #52



Igår fick jag min femtioandra match.

Familjen bor i: Villanova, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 6 år, Pojke 4 år, Flicka 2 år (snart 3 år).

Update idag, söndag:
I torsdags fick jag match #52. Jag ringde till Stockholmskontoret och sa att jag gärna skulle vilja prata med dem och i går skickade jag meddelanden till föräldrarna på facebook.
Och idag när jag kollade, så hade matchningen försvunnit från min profil.
Jag gillade verkligen den här matchningen och jag hade gärna pratat med dem.
Nu hoppas jag verkligen att nästa matchningen är den rätta!




Ellinor

Kan inte du lägga upp din video i bloggen? Jag håller på med min au pair-ansökan just nu och ska själv snart spela in min video. Skulle vara kul med lite inspiration! Kram på dig

Kommentaren skrevs den: 2012-05-23 03:24:22
Elisabet

Ellinor: Vad roligt att du håller på med din au pair ansökan! När har du tänkt att åka? Har du några funderingar eller frågor så är det bara att skriva, jag svarar gärna.

Videon som jag har nu är jag inte så jättenöjd med, jag ska försöka göra en lite bättre video nu i helgen med mer klipp och bilder. Då kan jag absolut ladda upp den här på bloggen.

Kommentaren skrevs den: 2012-05-24 23:55:05
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: