Antagen till programmet igen

Idag fick jag papper hem på att jag var välkommen till au pair programmet.
 
I alla olika papper som jag fick hem stod det om au pair programmet, vad som kommer hända nu, matchningsprocessen, Erika Travel Insurance, Kids First, och vad som händer när man har tackat ja till en värdfamilj, och en massa annan nödvändig information...
Jag fick också ett nytt onlinekonto.
 
Det stod att det kan ta några dagar innan onlinekontot aktiveras eftersom de precis har skickat över min ansökan till kontoret i Boston.
Jag försökte logga in på mitt nya konto, men det har inte aktiverats än.
Jag hoppas att det aktiveras inom det närmsta dagarna.
Jag väntar spänt på att få komma in i matchningsprocessen igen, och få en matchning...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: