Match #5

 
Igår fick jag min femte match.
 
Familjen bor i: Staten Island, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 7, 5 år, Flicka 5,5 år.
 
Det tar 30 minuter att åka till New York City. Det tar 45 minuter att åka till Manhattan.
Mamman i familjen kommer från Sverige.
 
Jag läste deras profil i eftermiddags, och gillade verkligen deras profil.
Jag hade även fått ett mail från värdmamman där hon skrev lite mer om familjen och barnen, och om jag var intresserad så skulle jag skriva tillbaka.
Jag loggade ut från min CC profil, loggade in på mailen...då såg jag att jag hade fått en ny match.
Så inom loppet av några minuter så hade en matchningen jag precis läst om försvunnit från min profil, och jag hade redan fått en ny matchning.
Jag ringde till Stockholmskontoret och frågade om det hade blivit något misstag.
Eftersom värdmamman hade skickat ett mail till mig, så trodde jag att det hade blivit något misstag och att matchningen hade försvunnit från min profil av misstag.
Men de hade valt att släppa mig. Men de hade inte skrivit varför.
Jag har skickat ett mail till värdmamman och frågade om de fortfarande är intresserade att prata med mig, eller varför de valde att släppa mig.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: