Update Match #1

Jag ringde till Stockholmskontoret på eftermiddagen idag, och bad om en ny matchning.
Det jag berättade var att jag känner mig osäker på att ta hand om fyra barn som ändå är så unga. Hon skulle maila till Bostonkontoret och be dem släppa matchningen, och också skriva att jag helst vill ta hand om max tre barn.
 
Men, för ca 2 timmar sen så fick jag ett mail från värdmamman. Hon ville berätta att de hade mottagit min ansökan som en potentiell match till deras familj. Och om jag var intresserad att prata mer med dem, så skulle jag maila tillbaka.
 
Jag mailade tillbaka till värdmamman och skrev att jag hade ringt till Stockholmskontoret tidigare idag och bett om en ny matchning. För att jag trodde att de inte var intreeserade av att prata med mig.
Men jag skrev att jag gillade deras profil, och att jag gärna skulle vilja prata mer med dem.
 
Hoppas att jag får svar tillbaka...
Den enda som jag är lite osäker på är att det är fyra barn, men annars gillade jag verkligen deras profil.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: