Update Match #5

Igår fick jag svar av värdmamman varför de valde att släppa mig.
 
Orsaken var att jag inte hade någon au pair video. De kollade på andra au pair profiler, och de hade videos som barnen gillade, och jag hade ingen video. Och eftersom de jobbar, och inte har så mycket tid, så valde de att släppa mig.
 
Jag håller på med min video, men är inte riktigt klar än. Ska försöka bli klar med den imorgon.
 
Och idag är det Thankgiving i USA.
Thanksgiving är i en mycket viktig familjehögtid och är i USA en fyradagars helg.
Det betyder också att Bostonkontoret är stängt tills på måndag. Det betyder att jag troligtvis inte kommer att få någon ny matchning innan måndag. Bostonkontoret är stängt, men om det är en värdfamilj som har hittat min profil, och vill matchas med mig, då kan jag få en matchning. För det har hänt tidigare att jag har fått en matchning på en söndag, då Bostonkontoret har varit stängt. Men jag tror inte att jag kommer få någon ny matchning innan måndag.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: