Update

Förlåt att jag har inte skrivit på ett tag...
 
Men jag håller på att fylla i min nya ansökan hos CC. Jag försöker att göra den så bra som möjligt.
 
Jag var på infomöte idag. Och hade även min intervju idag, som man måste göra för att bli antagen till programmet.
Jag pratade med Caroline, som är rekryteringsledare i Uppsala. Jag har pratat med henne på telefon tidigare och fått bra feedback på min ansökan. Så hon verkar superbra. Hon vill verkligen att jag ska få komma iväg den här gången, så hon sa att hon kommer att granska min ansökan hårt nu, just för att den ska bli så bra som möjligt. Det är jag bara glad för, för jag vill ju få en så bra ansökan som möjligt.
 
Jag har fått in barnferensen från förskolan som jag praktiserade på i våras. Det är 500 timmar, och 300 timmar av dem är med barn under 2 år. Så jag är väldigt glad att hon ville vara referens igen till mig.
 
Jag är nästan klar med ansökan, ska bara lägga till några fler bilder och kanske någon till referens. Och sen så ska Caroline granska ansökan igen. Jag hoppas att jag blir klar med ansökan och att jag kan skicka in den nästa vecka.




Tess

Hej
har följt din blogg ett tag nu och jag själv har varit med i matchningen 6 eller 7 månader och har pausat den nu eftersom det känns som att ingen vill ha mig men nu undrar jag hur du håller humöret uppe och orkar? :-)

Svar: Du hittar svar i bloggen, i "Frågor & Svar".
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-10-18 12:41:09
Din blogg/hemsida: http://hedstrand.devote.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: