Match #83

 
Idag fick jag min åttiotredje match.
 
Familjen bor i: Boothwyn, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 5 år, Pojke 2 månader.
 
Den närmaste större staden är Philadelphia. Det tar 40 minuter att åka dit med bil.
Det tar ca 15 minunter att åka till staden Wilmington, Delaware. Wilmington är den största staden i den lilla staten Delaware. Delaware är den nästa minsta delstaten i USA till ytan, efter Rhode Island.
Mamman i familjen är en "stay-at-home mom", och pappan i familjen jobbar delvis hemifrån.
De har hundar.
 
När jag läste familjen profil, så fick jag först en jättebra känsla. Men sen så läste jag igenom hela deras profil, och då kom det upp lite funderingar...För att inte skriva för mycket om familjen så vill jag inte skriva ut vad det är jag funderar på...Men jag skulle gärna vilja prata med den här familjen.
 
Mitt preliminära avresedatum är nu 8 oktober.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: