Match #84

 
Idag fick jag min åttiofjärde match.
 
Familjen bor i: Rensselaer, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 1 år, Flicka 1 år, Flicka 1 år. (Trillingar)
 
Mamman i familjen är en "stay-at-home-mom."
De har hundar.
 
Det här är inte den rätta familjen för mig.
Jag vill gärna ta hand om ýngre barn, men jag känner att tre barn som är så små, blir för många för mig.
Jag ska ringa till Stockholmskontoret imorgon och be om en ny matchning.
 
Till något helt annat:

Tack vare Sommarkrysset i lördags, så upptäckte jag ett nytt band, Stiftelsen. Och är så glad för det! De är så bra!

Låten Vart Jag Än Går, har spelats flera flera gånger här sen dess, på spotify och på youtube. Den är så bra!

Även deras låt Hemifrån har spelats flera gånger.

Är så glad att jag såg på Sommarkrysset, och upptäckte Stiftelsen.

Sångaren i Stiftelsen, Robert Pettersson, är även sångare i Takida. Han är en grymt bra sångare, och har en fantastisk röst!





Jenny

Elisabet... No offense, men jag tror faktiskt aldrig att du kommer att åka iväg som au pair. Du verkar skeptisk till nästan varenda matchning och när det väl är någon familj som är villig att prata med dig väljer de bort dig :( hur länge kan man vara i "matchningsprocessen" egentligen? Det verkar som du varit i det stadiet i över ett år..?

Svar: Jag har varit i matchningsprocessen med CC, sen den 21 september 2011. Så det är snart ett år. Men än så länge tänker jag inte ge upp på min dröm!
Ska vänta till slutet på september, och har jag inte fått någon matchning med CC, så får jag se hur jag gör. Men jag ger inte upp! Blir det inte med CC, så blir det förhoppningsvis med SI. Ska ringa dit på måndag...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-09-07 04:51:57

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: