Påbörjat min ansökan hos SI

Jag skickade ett preliminär onlineansökan till SI i tisdags, men jag fick det inte bekräftat. Så i lördags skickade jag in ett ny onlinansökan, och igår fick jag ett mail från SI där de stod att de hade mottagit min intresseanmälan. Fick också mer info om programmet, och hur jag påbörjar min ansökan.
 
Så nu har jag även påbörjar min ansökan hos SI.
 
Jag har fått ett preliminärt datum då jag ska ha min personliga intervju, det är den 31 oktober.
När man ska ha sin intervju, då ska ansökan vara klar.
Blir jag klar med ansökan tidigare, då blir jag kallad till intervju tidigare, vill jag ha mer tid på mig att göra klar min ansökan, då blir jag kallad till intervju när ansökan är klar.
Jag vill ju komma iväg så fort som möjligt, så jag ska försöka göra klar ansökan så fort jag kan.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: