Min ansökan hos Cultural Care Au Pair är nu avaktiverad

Jag har inte skrivit något här på nästan en vecka, men roligt att se att det ändå är en del som tittar in här på bloggen varje dag. Tack!
 
Jag ringde till Stockholmskontoret i fredags, och fick prata med Nina.
Jag fick då beskedet att de hade avaktiverat min ansökan under dagen. 
 
Så nu är min tid med CC slut, och det blev inte som jag hade hoppats. Jag hoppades verkligen att min värdfamilj fanns hos CC, men så blev det inte.
 
Det inte blev som jag hade hoppats, men jag uppskattar all hjälp jag har fått från alla på Stockholmskontoret. Jag fick bra hjälp när jag gjorde min första och andra ansökan. Och jag har alltid fått bra tips och råd när jag har ringt till dem om jag har undrat något. De önskade mig även lycka till nu när min tid hos dem var slut! Tack för det!
 
Men jag ger inte upp än...




Anonym

Hej!
Är just nu också i sökningsprocessen och får panik när det är så många matchningar man får.. Många känns som helt fel ställe, vet att man inte ska tänka så men det gör jag lite endå,.. Tänkte bara höra med dig vad du sa för anledning till familjerna som du släppte? Jag sa nej till tre familjer utan att skriva någon anledning i kommentarsfältet och efter det blev jag spärrad... Vet inte vad jag ska säga till CC nu när jag inte känner nått för familjerna, känns som de kommer tycka att det är en dålig anledning....... Snälla svara till min mail: [email protected] skulle vara jättetacksam för svar. Och skulle också vilja höra hur det andra företaget du valde funkar??

Svar: Har skickat ett mail till dig...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2015-01-08 00:25:29

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: