Skype med Match #12 - Au Pair in America

Idag har jag kommit hem från Sälen.
 
Jag hann vara hemma ca 1 timme innan det var dags för skype, och jag har precis avslutat ett skype-samtal med värdmamman.
Vi pratade i 34 minuter.
 
Jag fick en väldigt bra känsla av värdmamman när jag pratade med henne på telefonen, men det var inte riktigt samma sak idag. Det blev mera korta tystnader idag än när vi pratade första gången.
Det var värdmamma som ville skypa, men hon hade inga nya frågor till mig, utan berättade mest om det jag redan har svarat på i mail och när vi pratade på telefon.
 
Jag fick se lilla bebisen, han vaknade precis under tiden vi skypade, så jag fick se honom ett tag. Han skrattade och log nästan hela tiden, så han verkar vara en ganska lugn bebis. Värdmamman sa också det, att han är en ganska lugn bebis för det mesta.
Jag fick även se ena tvillingtjejen, men hon hade också precis vaknat, så hon var lite blyg, så hon ville inte säga hej.
 
Nu ska de åka iväg i några dagar, men skulle försöka att skicka ett mail till mig om de hade några fler frågor, och jag fick gärna skicka mail till dem om jag hade några frågor som jag kom på, som jag ville ha svar på.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: