Match #41 - Au Pair in America

 
Tidigt imorse fick jag min fyrtioförsta match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Watchung, New Jersey.
Familjen: Pappa, Mamma och tre, snart fyra barn.
Barnen: Flicka 6,5 år, Flicka 4,5 år, Pojke 3 år, bebis bf februari 2014.
 
Det tar ca 30 minuter att åka till New York City.
Den äldsta flickan går i första klass, den yngsta tjejen går i förskolan på dagarna, och pojken går i förskolan tre förmiddagar i veckan.
 
Jag kan inte se deras essay, men jag fick ett mail från värdmamman där hon skrev en del om familjen och barnen, och vad de tycker om att göra. Hon skrev även att hon gillade min ansökan, och att hon gärna vill prata mer med mig.
Jag skickade såklart svar tillbaka och skrev att jag gärna skulle vilja prata mer med dem också.
Nu väntar jag på svar tillbaka.
 
Jag var lite osäker till den här matchnigen först, eftersom det är fyra barn. Och ni som har följt min blogg ett tag vet att jag har varit lite osäker till familjer när det har varit tre barn eller fler.
Men jag ger alla familjer en chans. Och just i den här familjen så går barnen i skolan eller förskolan, och det är skillnad än att alla barnen skulle vara hemma på dagarna.
Eftersom jag inte kan se deras essay så vill jag gärna prata mer med dem, och få lite mer information om familjen.




Anonym

Jag har 4 barn i åldrarna 4-11 och ja ibland är det jätte tufft att möta allas personligheter och viljor men samtidigt är det as kul!!!
Jag och min vm delar oftast på jobbet, vilekt underlättar såklart!
Men lovar 4 barn är ingen större skillnad från att ha 2 eller 3.. Man lär sig hantera det :)

Svar: Tack för kommentaren.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-12-20 04:13:10

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: