Ny Au Pair video

Nu har jag laddat upp en ny au pair video.
 
Den tidigare videon som jag hade var jag inte alls nöjd med. Den som jag har laddat upp nu är jag mycket nöjdare med.
 
Jag har köpt en ny dator, och Window Movie Maker som jag använder för att göra videos var annorlunda på den här datorn som jag har nu än förra. Så när jag laddade upp min tidigare video så visste jag inte riktigt hur det nya programmet fungerade. Därför blev jag inte nöjd med min video, men jag laddade upp den ändå, istället för att inte ha någon video alls. Men nu de senaste dagarna har jag testat mig fram, och till slut så blev jag ganska nöjd med hur min nya au pair videon blev.
 
Jag hoppas den gör så att fler familjer hör av sig.
 
Den står att det ska ta 2-3 dagar innan den nya videon syns på min profil.




Anonym

Kan du inte lägga upp videon här på din blogg ?
Jaf har följt din blogg en längre tid å jag hoppas att du snart hittar "din" familj. =)

Svar: Vet du hur man kan ladda upp videon här på bloggen? Jag vet inte hur man gör för att ladda upp videon här. Tack! Jag hoppas också det.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-01-20 14:51:37
Frida

Hallå! Jag är också i matchingsprocessen just nu :) har inte hunnit få min första match ännu dock :/ men jag undrar var du hittar alla "kartor" med platsen på staden på :) kommer den med mejlet eller var hittar du dem? :) Håller tummarna för att både du och jag hittar våran familj snart!

Hälsningar Frida

Svar: Vad roligt att du också är i matchningsprocessen... :) Jag läste på din blogg att du ska åka med SI. Är du anmäld till någon annan organisation också eller bara SI?

Jag hittar kartorna här: http://www.epodunk.com/
Du söker stad och stat till höger, sen trycker du på "Search", sen scrollar du ner lite på sidan, då ska du se en karta.

Håller tummarna jag med, att både du och jag hittar våra värdfamiljer snart! :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-01-21 20:18:13
Din blogg/hemsida: http://fridawaha.blogspot.se
Frida

Hej igen! Jo jag är bara anmäld med SI. Min kompis som är i Philadelphia just nu rekommenderade dem samtidigt så valet var ganska lätt för mig.
Tack så jättemycket för länken. Har sett på flera au pair bloggar likadana "kartor" som du hade på din, först trodde jag det bara var med CC man fick dem men misstänkte annat när du även lade upp dem när du börjar med SI.

Ha det bra!
/ Frida

Svar: Jag har också sett likadana kartor på flera au pair bloggar. Och som du skrev, det är inte med CC man får med kartan. Jag såg en sådan karta, tror jag, för första gången på en au pair blogg jag också...så jag letade runt på internet. Jag hittade den till min första matchning jag hade. Jag sökte på Google, på staden och staten. Och sen bilder. Då fanns kartan som en av de allra första bilderna jag såg. Så jag hade lite tur när jag hittade länken. Sen såg jag att man kunde söka på nästan alla städer som finns i USA, så jag tycker det är en väldigt bra sida. Speciellt för jag tycker om kartorna, och man ser ganska tydligt vad en stad ligger i USA.

Hoppas du får en matchning snart!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-01-23 13:50:17
Din blogg/hemsida: http://fridawaha.blogspot.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: