Update Match #15

Har mailat lite med pappan i familjen, och vi ska försöka sätta upp en skype tid. Men de har aldrig tid.
Jag skickar ett mail med de tider jag kan, och de flesta tiderna jag kan skypa så kan de inte.
Eftersom Kirkland, WA ligger 9 timmar efter så är det svårt att hitta en tid som passar båda föräldrarna och mig. Och mamman i familjen jobbar mycket så hon ha inte så mycket tid under veckodagarna att skypa.
 
Jag blir mer och mer tveksam till den här matchningen, och jag har funderat väldigt mycket på att släppa dem.
Eftersom vi inte har hittat någon tid att skypa, så har jag mailat lite med dem istället. Jag ställer lite frågor till dem, men det jag blir fundersam till är att de knappt har ställt någon fråga alls till mig. Förutom de frågor de ställde när vi pratade i telefonen, så har de inte frågat något alls. Jag tycker lite att, är de intresserade att veta mer om mig så borde de ställa några frågor i alla fall. Jag har frågot dem flera gånger om det är något mer de vill veta om mig, men de har bara svarat på frågorna jag har haft.
 
Jag ska fundera mer idag och imorgon...Har de inte hört av sig något mer så ska jag släppa dem imorgon eller på fredag.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: