Update Match #15

I söndags hade match #15 försvunnit från min profil. Jag visste inte om värdföräldrarna hade valt att släppa mig eller om CC hade släppt matchningen automatiskt för att de inte hade hört av sig.
 
Men igår fick jag en ny matchning, och det var samma matchning.
Jag ringde till Stockholmskontoret och frågade hur det kunde bli att jag blev matchad med samma värdfamilj.
De kunde inte se någon anteckning från Bostonkontoret om varför jag blev matchad med samma värdfamilj igen. Men antingen är det så att värdfamiljen själva har valt att matcha med mig igen, men att de inte har haft tid att kontakta mig, eller så har Bostonkontoret matchad oss igen.
 
Och idag fick jag ett mail från dem. Mailet var skrivet så som att det var barnen som hade skrivit det.
De stod i mailet att deras mamma och pappa gärna vilje prata med mig någon gång under veckan.
Jag skickade mail tillbaka att jag gärna skulle vilja prata med dem med.
 
Jag gillar den här matchningen så jag hoppas de hör av sig igen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: