Match #12 - Au Pair in America

 
Jag skrev i inlägget igår att det inte händer så mycket... Och idag så har jag fått tre matchningar.
 
Tidigt i morse fick jag min tolfte match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: McLean, Virginia.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 3,5 år, Flicka 3,5 år(tvillingar), Pojke 6 månader.
 
Det bor ca 20 minuter från Washington DC.
Tvillingtjejerna går i förskolan, mån-fre 8.45-14.45. Och au pairen ansvarar för att hämta den från förskolan på eftermiddagarna.
Au pairen kommer ha tillgång till bil för att köra tjejerna till och från förskolan, men kommer ej ha tillgång till egen bil på fritiden.
De har en hund och en katt.
 
Jag fick ett mail från värdmamman där hon skrev att de gärna skulle vilja prata med mig.
Och jag svarade tillbaka att jag var intresserad av att prata med dem, och vilka tider som passade mig bäst.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: