Match #14 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min fjortonde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Seattle, Washington.
Familjen: Pappa och Mamma.
Barnet: Mamman är gravid, bf är i augusti.
 
De skriver i sin essay att Seattle är känt för tre saker: Regn, Kaffe och Teknik.
Det regnar i genomsnitt 150 dagar om året i Seattle. Starbucks grundades i Seattle. Och Microsoft har sitt huvudkontor i Seattle.
Seattles smeknamn är "The Emerald City", just för att det är grönt hela året.
De har två hundar.
 
Ska skicka ett mail till dem och säga att jag är intresserad av att prata mer med dem.




Anonym

Lycka till med de 3 matchningarna. Ligg i, visa dig intresserad, prata mycket och var "glad och positiv" nar du pratar med dem sa de kanner att du ar glad/exaltererad, stall manga fragor om barnen och familjen.

Vanta inte pa den "perfekta" familjen (den finns inte!).

Svar: Tack! Jag har nu skrivit mail till alla tre matchningar och skrivit att jag gärna skulle vilja prata mer med dem. Väntar nu på svar...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-07-29 22:53:46
lo

Jag bodde i Seattle som au pair förra året. UNDERBARASTE staden!!!! Sköna laid back människor och du är såååå lycklig om du får flytta dit.

Svar: Roligt att höra att Seattle är en bra stad!
Regnar det så mycket i Seattle som vissa säger? Hur gamla var dina värdbarn?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-08-01 03:52:14

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: