Match #28

 
Idag fick jag min tjugoåttonde match.
 
Familjen bor i: Superior, Colorado.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Pojke 4 år, Flicka 2 år.
 
Den närmaste större staden är Denver. Det tar 20-30 minuter att åka dit.
10-15 minuter till Boulder. 30 minuter till Golden.
Det är en väldigt aktiv familj som tycker om att göra olika saker tillsammans, som att vandra, cykla och att leka ute.
De har hundar.
 
Jag gillar den här matchningen.




Frida

Hallå Elisabeth! Hur går det med matchningarna? Ska du skypea något med denna familj, eller har du redan gjort det? :) Hoppas det går bra!

Svar: Tyvärr så har inte någon av de senaste matchningarna hört av sig, men jag hoppas att matchningen jag har nu hör av sig...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-03-26 11:42:52
Din blogg/hemsida: http://fridawaha.blogspot.se/
Susanna

Jo, precis! Vi är nog många som läser din blogg som är nyfikna på hur det går. Berätta :)

Svar: Jag har nu uppdaterat bloggen...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-03-26 12:29:39
Louie - Blivande au pair i NJ

Jag är också nyfiken :) Hoppas också att det går bra för dig!

Svar: Jag hade hoppats att det hade gått bättre...men jag hoppas att matchningen jag har nu hör av sig, eller att nästa match hör av sig...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-03-27 19:06:26
Din blogg/hemsida: http://louiseaupair.webblogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: