Match #33 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min trettiotredje match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Potomac, Maryland.
Familjen: Pappa, Mamma och två, snart tre barn.
Barnen: Flicka 6 år, Pojke 1,5 år, bebis, bf januari 2014.
 
Potomac är en förort till Washington DC.
Flickan går i skolan varje dag, 8.45-15.45.
Mamman jobbar deltid, och hon jobbar delvis hemifrån.
 
Au pairens största ansvar kommer att vara att ta hand om pojken. Beroende på mammans schema så behöver de ibland hjälp med flickan några dagar i veckan. Att göra henne redo för skolan på morgonen, eller hämta henne från skolan på eftermiddagen.
Mamman kommer att vara hemma med bebisen minst de första 4-6 månaderna. Under den tiden så kommer au pairens ansvar fortfarande att vara att ta hand om pojken. Ju äldre bebisen blir desto mer kommer de att inkludera bebisen också.
 
Jag har fått ett mail från värdmamman, och de vill gärna skypa med mig.
 
Match #32 har nu försvunnit från min profil.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: