Match #27 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min tjugosjunde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: New York, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och två, snart tre barn.
Barnen: Flicka 1 år, Flicka 1 år, värdmamman är gravid.
 
Familjen bor just nu i New York, men ska flytta till Alexandria, Virginia i november.
Det är en aktiv familj, som tycker om att hitta på olika saker.
De vill även ha en aktiv au pair, som vill hitta på olika saker med barnen, som gå till parken, lekparken, och planera playdates med andra barn i området.
 
Det står inte så mycket om familjen i deras essay, men hör de av sig, så självklart ger jag dem en chans.
 
Match #26 hörde aldrig av sig, och de har nu försvunnit från min profil.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: