Match #28 - Au Pair in America


Idag fick jag min tjugoåttonde match med Au Pair in America.
 
Jag blev kontaktat av placement coordinator Marina att det var en familj i Texas som var intresserad av att prata med mig. Och att jag skulle svara tillbaka om jag var intresserad av att prata med dem eller inte. Och självklart svarade jag tillbaka och skrev att jag var intresserad av att prata med dem.
 
Familjen bor i: Frisco, Texas.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 2 år, Pojke 2 månader.
 
Familjen håller på att skapa sin profil på Au Pair in America, så det står inget alls om familjen i deras profil.
Så nu väntar jag på att de ska höra av sig.
 
Det är inte så ofta jag har fått matchningar i Texas. Är det någon som är/har varit au pair i Texas?




Jenny

Fin blogg! Hittade den via en länk på någon annan au pair blogg, kommer definitivt fortsätta följa :)

Va spännande! Har faktiskt aldrig läst något om någon au pair i Texas, men det finns säkert, kanske bara inte är lika vanligt :)
Håller tummarna för dig och önskar dig lycka till med både match #27 & 28 :)

Svar: Roligt att du hittade hit, kommer absolut at följa din blogg också. :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-17 12:58:34
Din blogg/hemsida: http://aupairjenny.blogg.se
Jenny

.. förresten.. Håller tummarna och önskar dig lycka till är ungefär samma sak, hahaha. Ta det som att jag menar det extra starkt ;)

Ha en bra dag!

Svar: Tack! :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-17 13:00:24
Din blogg/hemsida: http://aupairjenny.blogg.se
Elin

Jag åker till Austin, Texas som Au Pair om en månad nu :)

Svar: Vad roligt! :) Hur gamla är barnen som du ska ta hand om?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-17 17:33:36
Din blogg/hemsida: http://elinsnaglar.blogspot.se
Elin

Jag ska ta hand om en tjej som är 4 år och en liten kille som är 9 månader. :)

Svar: Det är härliga åldrar på barn. :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-18 23:44:46
Din blogg/hemsida: http://elinsnaglar.blogspot.se
Anonymus

Vet en tjej som var en sväng i Texas för några år sedan, men rematchade. Hennes blogg är sundaay.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-22 16:21:43

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: