Match #29 - Au Pair in America

 
Idag fick jag mon tjugonionde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Verona, New Jersey.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 6 år, Pojke 4 år.
 
Det tar 40 minuter att åka till New York City med buss eller tåg.
Flickan går i skolan och pojken går i förskolan, och au pairen ansvarar för att både lämna och hämta barnen.
Au pairen kommer ha tillgång till bil.
 
Föräldrarna är aktiva och gillar att träna och springa, och pappan har sprungit flera marathon.
Och mamman är även volontär för en välgörenhetsorganisation i Verona.
 
Jag gillar deras essay, och de skriver väldigt tydligt vad de förväntar av au pairen, och att de verkligen vill att au pairen ska bli en del av deras familj.




anna

detta låter ju jättebra! lycka till! :)

Svar: Tack! :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-19 06:49:06
Din blogg/hemsida: http://annatsydafrika.blogg.se/
Anonym

Håller tummarna för att detta är den rätta! Vet att du vill ha mindre barn men de kan vara sjukt ansträngande och en 4 åring är ju oftast alldeles lagom mysig och kelig! :)

Svar: Det stämmer att jag helst skulle vilja ta hand om mindre, och då menar jag barn under 5 år. Just för att det är de jag har mest erfarenhet med. Men som du säger, små barn kan vara väldigt ansträngande också.
En fyraåring är en bra ålder tycker jag, de är stora på det sättet att de kan göra en del saker själva, men de är också små på det sättet att de vill fortfarande sitta i knä ibland, och kramas och gosa. Så ta hand om en fyraåring skulle jag gärna kunna göra.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-19 07:48:35

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: