Match #30 - Au Pair in America

 
Tidigt i morse fick jag min trettionde match med Au Pair in America.
Familjen bor i: Denver, Colorado.
Familjen: Pappa, Mamma och snart två barn.
Barnen: Flicka och Pojke(tvillingar), bf i november.
 
Det tar ca 10 minuter att åka till downtown Denver med buss.
Mamman jobbar hemifrån.
De har två hundar.
 
Jag fick ett mail från värdpappan tidigt i morse att de vill veta mer om mig och min barnerfarenhet.
Vi ska skypa på onsdag kväll.
 
De vill ha en au pair som känner sig säker med att ta hand om två små bebisar.
Tvillingarna kommer att vara ca 2-3 månader när de vill att au pairen ska börja.
 
Är det någon som har tagit hand om två bebisar, som kan berätta lite mer om hur det är?




Sara

Vem fan bryr sig om hur det är att ta hand om två bebisar? Du har vart i matchningsprocessen i två år nu, du har inte tid att undra eller vara kräsen. Sluta upp nu jag blir gaaaaleeenn

Svar: Jag ställde den frågan för att jag själv inte har tagit hand om två små bebisar själv tidigare, och undrade mer om hur det kan vara...
Varför blir du galen?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-21 23:43:42
Tess

Kör på nu även om du känner dig osäker på två bäbisar nu sååååå lovar jag dig att du kommer in i det snabbt du kommer jobba heltid med barnen och det betyder efter en vecka kan du allt du kommer in i det ! :-D
Ta en chansning med första bästa familj och åk!

Svar: Vi får se hur det går med den här familjen, jag har skypat med dem en gång, och vi ska eventuellt höras av igen...
Men de hade pratat med fler au pairer, och skulle höra av sig igen om några dagar.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-22 07:32:15
Din blogg/hemsida: http://hedstrand.devote.se
emelie

Lycka till! Jag håller tummarna för att du snart ska hitta en familj! :)

Svar: Tack så mycket!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-23 23:08:21
Din blogg/hemsida: http://emelindbergaupair.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: