Update, Match #28 - Au Pair in America

Det har varit lite svårt att hitta en tid där både jag och värdfamiljen har haft tid och skypa, och tidsskillnaden på 8 timmar har inte gjort det lättare, men nu har vi äntligen hittat en tid då båda kan, och vi ska skypa imorgon kväll.
 
Vi har mailat till varandra några gånger och de har ställt de frågor de har haft, och även jag har fått ställa frågor. Jag har fått väldigt mycket information om familjen hittills, så ska läsa igenom mailen lite igen, så jag kan komma på några bra frågor jag kan ställa till familjen imorgon.
Jag har fått mycket information om familjen, och speciellt barnen, men hittills har jag inte fått reda på så mycket information om var de bor, och mer om Texas, så det är absolut något jag tänker fråga om.




emelie

Kul! Lycka till och förbered med massa frågor! :)

Svar: Tack så mycket! Jag hade en del frågor som jag ville ha svar på, och det fick jag.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-10-30 21:30:49
Din blogg/hemsida: http://emelindbergaupair.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: