Match #21 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min tjugoförsta match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Pawtucket, Rhode Island.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Pojke 3 år, Flicka 1 år.
 
Det enda jag kan se i deras ansökan är deras bilder, så jag får vänta och se om de hör av sig.




victoria

Kan inte du skriva till dem och säga att du bara ser bilder och be dem berätta mer om sig själva?

Svar: Jag gjorde det. Fick då reda på att Au Pair in America hade haft problem med sin hemsida, och det var därför jag inte kunde se deras essay. Men de har skickat deras essay på mail, så jag kunde få läsa det ändå.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-09-05 23:34:14

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: