Match #22 - Au Pair in America

 
Igår kväll fick jag min tjugoandra match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Highlands Ranch, Colorado.
Familjen: Pappa, Mamma och fyra barn.
Barnen: Flicka 7 år, Flicka 3 år, Flicka 3 år(tvillingar), Pojke 1 år.
 
Highlands Ranch är en förort till Denver. Det tar ca 30 minuter att åka till Denver.
Den äldsta tjejen går i skolan, och tvillingarna går i förskolan två eftermiddagar i veckan.
Och au pairen ansvarar för att lämna och hämta dem.
De har en katt.
Pappan jobbar hemifrån.
 
Jag gillar verkligen deras essay, men jag har alltid känt att jag vill ta hand om max 3 barn. Och jag har aldrig tagit hand fyra barn själv någon gång.
 
Jag fick ett mail från värdmamman där det stod att de gärna skulle vilja prata mer med mig. Jag känner mig lite osäker med att de har fyra barn, så jag vet inte om jag ska säga nej direkt eller om jag ska ge dem en chans.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: